onsdag 4 november 2009

Gamla minnen

Igår hittade jag min gamla "minnes-låda" hos mina föräldrar, var jag sparat viktigaste minnen från tidigare förhållanden samt sparat kalendrar. Oj sådan lite fjortis jag varit, men skämt å sido, roligt är det ju att läsa lite hur ens liv var 10 år sedan. Hittade några citat och dylikt jag nu skall skriva åt er :) Likaså kan ni få små utdrag, så får ni en inblick i en 15-årig flickas liv :) 

"Jag undrar vad din tanke skulle säga om den kände min"

"Jag är som himlen på ett 10 000-bitars pussel. Varje dag får jag någon bit att passa, jag hoppas bara att alla bitar är kvar"

26.2.2000: Till Lotta och yra :) 
24.3.2000: Party hos Don
25.3.2000: Jussi e nolo, Lotta e nologare..jag skäms
31.3.2000: Jussi blir glasögonorm
28.4.2000: Ragga söta killar. Vapp-fest i skolan..
12.5.2000: Leffa med Lotta och Karis-Tomppi. Scream 3
6.6.2000: Ute och åka moppe
17.7.2000: Hemma i skogen med Lotta. Bjuda någon på kaffe

Så att sådant, säger kanske inte så mycket, men konstaterar att man haft en rolig ungdom, trots man växte upp på landet ;)

Tjilavippen Hej!

1 kommentar:

  1. Hahhhaaaa vitsi vad roligt, jag sku oxå vilja läsa din dagbok:) Vitsi jag glömde ringa dig sen igår..Fortsäytt skriva de kiva:)Kram/L8

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling