torsdag 5 november 2009

Confused

Idag har varit både en positiv och negativ dag: 

Positivt i att jag fått bra feedback i skolan av mina elever och det är ju viktigast. Det är ju för dem jag är där

Negativt att vi nu har svininfluensan i min skola. Mindre trevligt. Sen fick jag även reda på en mindre rolig sak idag, som även kommer att reflekteras i mitt liv. Dessvärre nog inget jag vill dela med mig på bloggen, men jag försöker vara positiv. Det finns en mening med allt, alla har sitt eget öde, right?! :)

Så lite dålig uppdatering idag, vilket egentligen främst beror på att jag är barnvakt till min brorsdotter hela dagen/kvällen. Respekt till alla föräldrar, det är nog faktiskt ett fulltidsjobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling