onsdag 28 oktober 2009

Snusk-röntgen

Sjukskriven. Igen. Lungorna är inte riktigt i funktion och har aningen nedsatt andningskapacitet. Känns dock rätt underligt att vara hemma fastän man i princip är helt frisk. Förutom att jag känner mig som en gammal 80 gumma då jag rör på mig lite mer..bla!

Jag fick även äran att röntga lungorna idag. Det kändes snuskigt. Vet ni hur det går till? Jo man klär av sig naken från midjan uppåt, svankar lätt framåt medan man håller i ett rep från taket.

Scenariot är faktiskt lite absurt, och jag kan bara föreställa mig att livet som Playboy modell kanske inte alltid är så glamouröst som det framställs. Det var fan i mig rätt kallt och osexigt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling