söndag 25 oktober 2009

Back to reality

Imorgon är det jobb igen. Hela 11 dagar har jag varit ledig/sjukskriven..

Nu funderar jag för mig själv: Exakt vad har jag hunnit åstadkomma på den tiden?

1) Skavsår i rumpan av allt soffliggande framför tv:n
2) En hög med kläder i sovrummet
3) Disk
4) Förstört miljön med onödigt papperssnytande 
5) Surfat mig sönder på internet (Vad finns det mera för spännande därute?)
6) Fått inomhusförgiftning, syre tack!

Aaaah, härligt att återgå till sitt jobb med jobbiga tonåringar. Bring it on!!

2 kommentarer:

  1. Du gjorde min dag! Har kollat genom din blogg många gånger men inte sett ett livstecken så jag gav nästan upp hoppet! Meeeen nu ser jag att du lever! Jipppiieee!!!
    Skönt att du hittat tillbaka och tack för adressen! Nej som du ser på bloggen är det inte lätt att vara student heller:) Ha det jätte bra!!!
    Kraaaaaamar

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du är tillbaka! Skrev ett svar i min blogg tidigare, men tänkte att jag ju kan svara här också. Har kollat din gamla blogg med jämna mellanrum och hoppats att du sku komma tillbaka :)

    Välkommmen tillbaka till bloggosfären!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling