lördag 7 november 2009

Nintendo Wii

Mitt favoritspel då jag var liten var utan tvekan Super Mario Bros III, helt genialiskt. Inget av de moderna spelen eller konsolerna har kunnat nå upp till den. Däremot har jag hittat något nästan lika bra: Nintendo Wii. Igår hade jag o killen en match i golf och tennis. Golfen vann jag lätt som en plätt, men tennis var svårare. Har aldrig spelat riktig tennis, och det märktes. Forehand, what?!

Nu förstår jag varför kvinnorna stönar och stånkar så det låter som om de hade sex då de spelar tennis. Igår var det likadant här, grannarna trodde säkert det gick vildare till än vad det hände i verkligeten. Hur konstigt är det inte att spela nintendo wii, och samtidigt bli helt svettig och andfådd? 

Idag kan jag inte lyfta min hand högre än till brösthöjd. Det kallar jag träningsvärk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling