lördag 21 november 2009

I'm alive

Oj så dagarna går! Har varit rätt tyst på bloggen, ungefär som i mitt personliga liv också. Dagarna går åt att kurera sig från förkylningen och jag samt hostan är bästa vänner för tillfället. Däremot gillar jag inte detta så jag tänker nog bryta upp den vänskapen!

Jag har hunnit spela igenom hela Super Mario Bros 3, kan ni tänka er, jag klara av hela spelet! Wihaaa...det har jag aldrig gjort tidigare! *stolt*

I hushållet ser det ut som ett bombnedslag, tror jag skall slå slag i saken och städa, och överraska sambon då han kommer hem från hockey coachandet. 

Nu när jag skrev ner det där så måste jag iallfall göra det :D Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling