fredag 23 oktober 2009

I'm back!

I'm back! 
Efter månaders bloggpaus skall jag göra ett försök igen. 

Jag har funderat mycket på varför jag haft uppehåll, men jag har svårt att hitta någon orsak. 
Kanske det beror på att det varit så svårt att förklara vad jag hållit på med och det har varit lite strul hit och dit. Jag kommer att vara fortfarande rätt så anonym, mina vänner kan nog gissa till sig varför. Ibland leder faktiskt ens yrke till att man blir lite av en "offentlig" person och måste tänka på vad man säger och gör, men det är sådant man får ta. 

Jag älskar det jag håller på med, men med allting gott måste väl något dåligt medfölja..

För nya läsare: Nej, jag är dessvärre ingen kändis. I wish. Däremot är jag lärare. 

Jag borde väl ha någon nisch eller tema för bloggen, det är väl rätt "in" i bloggkretsar now-a-days men hur kategoriserar man ens liv? Kanske jag kunde kalla det blandat nöje, men en glimt i ögat..

1 kommentar:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling