onsdag 28 oktober 2009

Halloween

På lördag är det Halloween. Jag älskar att klä ut mig och för tillfället undrar jag om man borde klä ut sig. Oftast är alternativen ängel eller djävul, kanske man borde ta tillfället i akt och för en gångs skull få klä ut sig till djävul och vara lite "bad ass"

Jag behöver en personlig assistent som säger vad jag skall ha på mig och fixa allt..enda sättet är väl att göra en "Blondinbella" (se http://blondinbella.se). Lättare sagt än gjort (för finska läsare: Blondinbella är 19 årig tjej som bedriver Sveriges största blogg..)

Från en sak till en annan: Jag vill ha Spotify! Tusan pinnar ändå när man måste ha inbjudan för att få fanskapet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggportal länksamling